péntek, augusztus 06, 2010

buli utan, es az uj poszton

a mult hetvegi parti tobb mint jol sikerult, reggel 6os zarassal, szetszortan alvo emberekkel, mint ahogy ennek lennie kell, szeretem az ilyet:) a facebookra feltoltottem vagy 60 kepet, melos dolog volt, nem annyira elvezetes

aztan hirtelen jott, h kineveztek senior care coordinatornak mult csutortokon, top secret mi tortent az elozovel, igy a manageremmel en csinalom a heti rotakat, egyeztetek mindenkivel, es most hetvegen en vagyok az ugyeletes telefonos kisasszony, szoval most mindenki engem hiv mindenfelevel. szoval csak hallgatok, reagalok, jelentek es tovabbitok, mentot hivok, ha kell, ide-oda kuldom az embereket. Az egesz hetem tiszta faraszto volt es stresszes, de lass csodat, ma kaptam a managementtol egy csokor viragot es egy doboz bonbont dicseret keppen, h milyen jol helytalltam az elso hetemen, melyvizben. micsoda gesztus apam. mindamellett, h nem szeretem, ha tul sok ember vesz korul, v akarnak tolem vmit, v hulyesegeket kell hallgatnom, most mindig mindeki engem hiv szocmunkastol, gyogyszereszig, klienstol gondozoig, hala istennek a fonokom segit, ha nem tudok vmit, de neha 15-20 dolgot kell a fejben tartani, reagalni ra, rangsorolni fontossag szerint, stb ezt hivni, azt hivni, ezt es azt csinalni...nagyon durva. Ennek ellenere tegnap ujra beszeltem a szocmunkas kozvetito irodaval, es sztem kb 3 honap utan kiszallok a mostani munkaltatomtol, ha talalok vmi mast, hiszen penz beszel... addig is a coordinatori poszt jol mutat az oneletrajzomon, h megfogadjam L. tanacsat is. viszont nem kapok erte szocmunkas fizut, ugyebar.

ma este mar 10szer hivtak vacsi kozben, ezzel es azzal, biztos, h durva lesz a hetvege, de remelem tulelem, es nem hibazok el semmit, mert a felelosseg azert oriasi: emberi eletekrol van szo...you cannot f*ck about it :) Azt szeretnem, ha mindneki szepen, biztonsagban lenne otthon, senki nem kesne el a vizitjerol, es minden olajozottan menne...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése