vasárnap, július 25, 2010

Londoni nyar

Azt kell, h mondjam, a vitorlazo repulozes tobb volt, mint csucs, nagyon-nagyon-nagyon jo volt, kar, h mindnyajunknak hanyingere lett, de en egeszen Doverig jutottam, vezettem is kicsit, kb 1 percig, az adrenalinos volt, elkepeszto erzekeny a botkormany-vagy mi a neve-a legkisebb fuvallatra. Egesz napos program lett, jo poenokkal, es napsutessel vegig, gyonyoru felhokkel, szellel...igazan udito volt.

Azota kb az van, h munkat szeretnek valtani, olvasgatok, keresgelek, kicsit vacillalok, h mi legyen, a munkahelyem coordinatori posztra szan, koszonom, nem lelkesit a dolog, ok nyilvan nem fizetnek nekem annyit, h ez megerje, es nem szocmunka. Fel kell huznom a gatyot, h minel elobb talaljak vmit, amit szivesen csinalnek. Most teketoriazok, kevesbe vagyok celiranyos es celratoro, mit szoktam lenni. De nem tema.
Viszont napozgatok, szepen lesultem, a terdem javulgat, es nem vagyok annyi stressz alatt, mint eddig. Varom, h hazalatogassunk... jo lesz...

A Bence kollegajanak az apja vitt minket fel, o volt a pilotank, nem utolsosorban szocmunkas 25 eve, mekkora mazli nekem, mar felso vezetesben van az onkormanyzatnal, csak menedzsel es beajanlott egy irodanak- mar masnap megkaptam az emailje masolatat, szinte zavarba jottem tole, olyan jokat irt, de ok foleg Kentbe kozvetitenek. Mindenesetre egy skype-os interjut beszervezek jovo hetre veluk, legalabb tapasztalatot gyujtok.

Szeretem, h sut a nap, amikor tekerek haza munkabol, keresztul a Hyde parkon... olyan, mintha a szegedi ligeten jonnek at.
Varom, h talalkozzunk Czekman Csabiekkal augusztusban, remelem, h Iziek is atjonnek, Sebok Krisztinek is szolnom kellene, mini osztalytalalkozot rendezhetnenk, hihi. Aug vegen pedig a kollegaim jonnek bbq-ra, arra kivancsi vagyok.

Mar most nem tudom, h mi hogyan fog beleferni az otthoni turaba, mar megint fele annyi kedves arcot tudok majd latni, mint ahogy kellene.

Vasarnap este van, napszagu, cikoria fekete oliva bogyokkal, ma egesz sokat olvastam, de nem eleget.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése