szerda, július 14, 2010

Az együttélés humoros oldala

De jó, hogy nekem nincs olyan lakótársam, aki azt mondaná, h túl hangosan nézed a vb meccset, v felfortyanna, mert a fiúm félig lebontotta a tűzrakó helyet, amit ő pontosan megszerkesztett a saját fiújával, értitek, olyan, aki neked legutoljára mondja a szemedbe, de a hátad mögött igen- igazán szerencsés vagyok :). Mert én erre csak azt tudnám mondani, h "get a life, for god sake" :)

Mert olyan sok ember van, ezt tudjátok, aki a saját szemében a szálkát se, zéró önkritika, de hobbija, h máséban mindent. És csak az a jó, amit ő csinál, mások ötletét mindig becsmérli, így ezzel szerény önbecsülését tudja fedezni, erősíteni. Vagy sokszor sikongat és visít, de természetesen ezt nem veszi észre, de a környezetét módszeresen szurkálja hasonló dolgokkal, mint ajtócsapkodás stb. Örülök, h nekem nem kell ilyesmivel törődnöm, igazán rossz lenne, ha még mindig az oviban kellene élni, így huszonévesen

Viszont van egy dolog, amit nem lehet tolerálni senkitől-ha vki kibeszéli párja szexuális gyengeségeit...ez mennyire övön aluli, nem? Nem is értem, h lehetnek ennyire különböző értékrendek.

Igazán szerencsés vagyok, h az összes fenti dolog távol áll tőlem, és sosem foglalkoztatott. Nagyon nagyon szerencsés. Valahogy sosem tudtam unatkozni. Se tévézni.
Jóéjtgyerekek, legközelebb a távol-keletről lesz szó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése