hétfő, július 12, 2010

EZ+AZ

Munka
Sajnálom, h nem írhatok a munkámról, olyan jó lenne...
Azt viszont lehet, h a jónak hitt CV-met L.-ék lektorálták tegnap, ami óriási segítség, így talán megállja majd a helyét, ahol kell-vagyis felkelti az érdeklődés-bár nincs még befejezve
Foci
Igen! se a németek, se az agresszív hollandok....ellenben a handsome spanyolok, jujj! szörnyű volt az első két félidő, unalom, csúnya játék, és stressz, h mi lesz. Végül öröm lett és bódottág
Mozgás
Hogy mennyire nem úszó nemzet az angol, azt már lehet, h írtam...a Crystal Palace-i medence használható, de kis csúf, ahogy az egész komplexum-bár Bea azt olvasta, h nagy beruházás alatt áll. Mégis csalódás.
Két hete megnéztük a Hampton Poolt, csalódás megint: a terület kicsi, nagyon kicsike...aztán...csobbanás, elkezdek úszni, átérek a medence túloldalára... fordulnék, nézem az alját...mért van ez ilyen közel? derékig ér a víz...o hogy ne csináljátok! mért nem derítettem én ezt ki előtte vhogy? soha többet, köszi
Futás-Éva megveszi a futócipőjét...Brockwell park, vasárnap reggel-ébredés után. Kocogás, 7-9km/h ( lassú kocogás:), 2,7 km 20 perc alatt... elég rossz, még csak cooper se ált. isiben, de tegyük hozzá, néhány elmúlt nyarat leszámítva, gyerekkoromban futottam utoljára rendszeresen apámmal az erdőben hetente többször, akkor se szerettem, mert mindig befulladtam a 10. perc után, de sose mondtam neki, csak végső esetben-nem tudom mért-így végigszenvedtem a két kört. Ezért utáltam futni. A kézi edzéseken, meccseken is ugyanez, fél óra után kirohanni...öltöző, titokban befújni rohamspré...sajnálatos, h gyerekeket asthmásnak nyilvánítanak és nevelnek eü-i rendszerek és persze szülők is.
Szóval futás után gimnasztika, 3x 10 fekvőtámasz, h majd fejlődünk :). Aha, ma alig tudtam menni és mozogni, leülni, felállni-tiszta röhej, komolyan...reggel bicikli, bal térd szúr-sosem volt még ilyen...du hazafelé, bal térd nagyon hasogat, szúr, nagyon fájdalmas tekerni, dombon fel, kivert a víz. Hát...majd meglátjuk merre tart a dolog. De a térdemmel nem lesz bajom-ezt nem engedjük...mind body medicine-a sejteknek határozottan megüzenem, h ne rosszalkodjanak.
A nyakam határeset, ez a makacsság miatt lehet...

És erre muszáj emlékeznem, h ne egyek hagymát, ha dolgozom másnap...de a padlizsánkrémbe tettem, az meg olyan finom volt, füstös ízű, finom...nem esett le, h ez nem a legjobb ötlet vasárnap este...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése