kedd, július 21, 2009

Őszi szonáta

Se zeneszerző nem vagyok, se filmrendező, nyilván, csak ezen a szigeten élek, ahol rendületlenül tombol az ősz egész júliusban. Nem mintha panaszkodnék, mert szeretem ezt az éghajlatot, de esőben, szélben nem is olyan vicces bringázni 30 km-t, hiába a Gore dzseki, meg a kamásli, csak fú ide ez nekünk. Mindenképp csurom vizesen érek haza. Mindegy, hogy egy híres buddhista mondással éljek, amit egy kliensemtől hallottam, így szól: If you do not like something you have to get use to it. Ha-ha.

Van a kertben egy élénk zöld színű papagáj, ami körberepüli a házunkat reggelente, kíváncsi lennék, neki vajon tetszik-e a klíma itt. A mókusoknak kitett mogyorók eltűntek, de nem láttuk hogyan...

A jó hírek, h villámlátogatunk aug-szept.ben haza, majd Nóri felfedezi Londont októberben, egy hét erejéig, gondolom az összes hadtörténeti mizériát meg kell nézni, Doverig talán nem viszem el, nagyon várjuk már, h jöjjön :), és karácsonykor is otthon leszünk 8 napot, vicces, h a British Airways-nek voltak a legolcsóbbak a jegyei, így 100 fontból meg is úsztuk per fő, ami nem rossz.

Házavató buli még nem volt, lassan itt az ideje megrendezni az elsőt, vmikor, plussz, el kell mennünk Norwich-ba, B. barátjának elhozni pár cuccát, vonat+bringával mennénk, v vmi ilyesmi.

Az irodai munka szaporodik, cirka 6 hét múlva kapunk majd egy felülvizsgálatot, leellenőrzik a dokumentációinkat, amiben jócskán el vagyunk maradva-persze. Ebben az országban, mindenki "fél" aláírni dolgokat- v inkább több, mint óvatos-, főleg az egészségügy és a szoc. szféra: rendszeresen találkozom aláíratlan orvosi véleményekkel, zárójelentésekkel, gondozási tervekkel. Én is szívesen kibújnék az aláírás kötelezettsége alól (de nem tehetem), uais, jelenleg úgy készítek gondozási terveket második körben, h a "kiképzésem" ténylegesen nem történt meg, csak betanultam. Pl. most kaptam meg azt a kivonatot- másodmagammal együtt-, ami a legfontosabb ismérveket tartalmazza, a videók még mindig kallódnak vhol, és nem kell paranoiásnak lenni ahhoz, hogy ha történik vkivel vmi, klienssel v gondozóval, és kimutatható, h korábbi emberi mulasztás miatt, akkor azt fogják elővenni, aki felvette a gondozási tervet, és nem jól mérte fel azt. Tehát ez nem fenékig tejfel, nagyon résen kell lenni.

Mit még? Megvettem Nick Hornby egyik könyvét egy claphami könyvesboltban, míg B.re vártam, a A long way down-t, mert még Csubi adta kölcsön ezer évvel ezelőtt a Pop, csajok, satöbbit, és az Egy fiúról- később számon is kérte rajtam, pedig tutira nem húztam be azt a könyvet:)-szóval, h olvassak, elkezdtem, szórakoztató: szilveszter este 4 vadidegen fölnőtt, egymástól függetlenül uaazt a tornyházat választja öngyilkossága helyszínéül, pazar giccs is lehetne, de nem az. Jah, meg a Rózsa nevét, az lett a második könyv...most mit csináljak, az lett és kész, akartam vmi hosszút is...
És mivel itt a sertésinfluenza veszély, feltankoltunk C-vitaminból, fokhagymaolajból, Echinacea-kapszulából, volt előtte E-vitaminunk és tőkehalmáj olajunk, meg Aloe veránk is, szóval mintapéldányai lehetünk a ...minek is? A fogyasztói társ. hipohondereinek...? De mellette eszünk mézbe reszelt gyömbért és iszunk frissen facsart citromlevet-főleg, h lúgosítson, azé'-és van még egy kis Bence anyukájától kapott mindenféle erdőn-mezőn, budai hegyekben gyűjtött, benzingőzt nem látott, szárított kamilla, lándzsás útifű, kakukkfű, nyír, nyár, csalán, bodzavirág stb. Szívesen ennék rendszeresen fokhagymát is, de nem lehetek büdös.

És szívesen elmennék Norvégiába is élni és dolgozni kicsit, aztán ha akklimatizálódtunk, akkor Kanadába, de hogy fér ez bele? Főleg Kanadába, már gyerekkorom óta, gyönyörű vidék, és most, felélénkült, h Zsó mesélt kanadai rokonáról. Mindkét hellyel csak az az apró baj-mindazon túl, h alapos terv, munkavállalási engedély, és sok alaptőke, két új munka kell hozzá-, h nem egész évben biciklizhető-sőt az év kisebb hányadában biciklizhető, és akkor mi lesz a testmozgással és akkor az a sok felszabaduló energia majd mind fénytelen depresszióba torkollna?
Nah pá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése