hétfő, július 06, 2009

Na végre elköltöztünk. Bandázunk is.

Csak két utcával odébb ugyan -ez még mindig Brixton :D, Zsó és Ferencke a lakótársaink, végre vmi "melegség", a közösség érzete. Az előző helyünkön úgy voltunk kb a másik 3 fiatallal, mint a mágnes azonos pólusai-szimplán csak taszítottuk egymást-úgyhogy fellélegeztünk, vége:)!
A költözéssel járó összes hajcihő, takarítás plafontól padlóig, hihetetlen, h az emberek milyen körülmények között képesek élni és üríteni, de alakul. Kellene vennünk pár apróságot, ami még várat magára, majd ha időnk engedi.
Ma hűvösebb van, én meg napok óta ingerült vagyok. :( Egy nagy rendetlenség a fejem.
Megérkezett az irodába az új kollegina, egy indiai nő- jó, mély hangja van. Ez szimpi benne. Ő is olyan örökmozgó mint én, és teljesítmény orientált, ennek örülök, nem csak nekem lesz végre ez a habitusom bent.
Holnap reggel két esettel kezdek, egy a Hyde parknál, egy a Regents-nél, felveszem a gondozási tervüket, aztán irány az iroda, van egy csomó gépelnivalóm. Remélem nem ázom el holnap.
Lesz egy 4-5 napos villámlátogatásunk haza, aug vége-szept eleje, plusz Nórit is megvendégelném már végre nálunk, de az sztem csak az őszi szünetükre esik majd.
B megcsinálta a Cytech-et, ahol agyon dicsérte a trainer, még karácsony előtt javasolja következőre, ez jó hír, ügyes fiú, nah.

Áhhhh, jajjj, be szép az egész...csak belül rossz vmi- vmi elromlott.

1 megjegyzés: