szombat, június 27, 2009

Egy mókus!

Hát nem akartam elhinni, de délelőtt, amikor mentem a brixtoni piacra, majdnem elütöttem egy mókust!!! A szemben jövő autó elől menekült át az én sávomba, de úgy láttam hirtelen, vmi barna papírdarab, bár gyanús volt, mert ahhoz túl gyorsan mozgott. Mivel mp-ek alatt történt az egész, csak amikor a kerekemnek jött, és "felsikoltott"-egyem a szívét, szegény, halálra rémülhetett- esett le, h ez egy mókus, de megúszta, ügyesen manőverezett.
Ma pedig csináltam joghurtos, tejfölös, mézes, barackos, rebarbarás, szőlős, ananászos, fahéjas(?) Gida-féle hideg desszert csodát, most pihen a fagyóban. Annyira nem megy a zöldborsó főzelékhez, de ez nem érdekel, mert cücü-függő vagyok.
Nah, puszi, éljenek a mókusok és a sokkoló, ragyogó-pink körömlakkom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése