kedd, június 16, 2009

A szépséges biciklim

Múlt pénteken újjászületett az én kis bicajom. Az egész úgy indult, hogy véletlenül összefutottam csütörtökön Ferenckével és Zsóval a zöldséges előtt (Londonban? igen, lehetséges), és F. felajánlotta, h cseréljünk biciklit és ő másnap megcsinálja az enyémet a műhelyükben egy vacsora fejében. Mondtam, h izé, sztem Bence is holnap akar vele foglalkozni, de ha nem akkor megkérem rá, izé, de végül csere lett. Persze B. büszkesége nem engedte, hogy más szerelje a barátnője bringáját, így reggel-8-kor!- ketten indultak F. boltjába...:)
A csodás eredmény 2-2.30-ra lett meg....új váltó, új fékek, racsni, lánc, gumik, nyeregcső, stucni, kormány?, bandázs stb...gyönyörűűűűű, szeretem, majd teszek fel róla képet. Nem tudtam érte menni, mert sült a piskóta, készült a csokikrém, illatozott az eper, a szeder, alakult a vacsora estére, hálám gyanánt. A zselés fizik nyergem orra sajna végigtört-nem volt új, de "siratom"-és nyikorgott nagyon, szóval most kaptam F-től egy másik nyerget, de ez meg olyan problémát okoz, amit inkább nem írok le, viszont kell egy másik, sürgősen. Este, a vacsora után még eltekertünk a London Bridge-ig, olyan jó volt.
Most meg munka, lassan összeköltözés Zsóékkal....az idő halad, gyorsan szaladsz felelősséged biztos tudatában


1 megjegyzés:

  1. ó, igen, a kormánycsapágy, a váltókarok is újak, plusz spd pedál, B. javítgat, mit hagytam ki

    VálaszTörlés