kedd, június 02, 2009

Fun fair, funny enough, katasztrófa, blank

Ez egy szabadasszociációs szólánccsonk, amit a mai training napom eredményezett.
Egyszerűen jobbára csak nevetséges volt, de én szelíden, indulatoktól mentesen tűrtem. Egy bizonyos Inka nevű csaj helyére kerülök, aki apró, csinos, fekete, de olyan afrikai akcentusa van, hogy sok türelmembe került, hogy ne javítsam ki folyamatosan, vagy hadar vagy olyan halkan beszél, hogy nem lehet érteni, tehát én éreztem magam kínosan, amikor egy afgán orvospárnál voltunk ma felvenni a risk assessment-et (ez egy 20 oldalas doku, taglalja az eü állapotot, szükségleteket, a lakás felszereltségét stb. és az ezekhez igazodó gondozást, kvázi gyakorlati kivonata a gondozási tervnek). Ezen kívül Inka nem képes fél órára előre tervezni, hebrencs, vinnyogva sivít, ha nevet, nem túl értelemes, DE jóindulatú-nagy pirospont- CSAK egy bringával max 10 perces, busszal max 15-20 perces távolságot mi 1 óra alatt tettünk meg, mire eljutottunk a klienshez, mert egyik buszról a másikra ugráltunk -4szer-a Maida Vale-en, hogy akkor ez most merre megy. Arra, hogy térkép legyen nálunk, is csak én gondoltam. Most, hogy "újraélem" erősödik a fejfájásom, ami nem szokott lenni, pillanatnyilag mégis úgy érzem magam, mintha egy fecskendővel kiszívták volna az agyam-remélem óriási varangyot nem fogok haluzni este. Nincs is kedvem tovább ragozni, pedig lenne mit, ez még csak az intro, de majd módjával...finoman

Amúgy gyönyörű idő volt ma, remélem szaporodnak a szeplőim, jót bringáztam, ettem sok gyümölcsöt, nem olvastam semmit...

és ha azt mondja a férfi, hogy elmosogat, arra nem kell mérget venni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése