szerda, június 10, 2009

Óriási volt az Overground reggel

Csak 20 percet álltam a bringámmal másik 80-100 emberrel egyetemben az egyik felüljárón, hogy lemehessünk a 2es vágányra Clapham Junction-nál, majd láttam, h itt reménytelen lesz bármilyen vonatra is felszállni egy órán belül, így kiverekedtem magam vhogy, és elindultam fel bringával az irodába kicsit stresszesen (sztrájk volt vagy mi). Az overground úgy jött a képbe, h E-t spórolok, és reggel csak Clapham J.-ig biciklizem-negyedóra-, ott vonat fel Kensal Rise-ig és 3 perc gurulás az irodába (így az utazásom 1.10-be kerül, ami több, mint baráti, és naná, h megéri, kb 20-25 perc a menetidő, nem vagyok csupa por:)-és hazafelé tekerek csak végig haza, ami még mindig bosszantó az egyirányú utcák és néhány emelkedő miatt. Így is majdnem csurom vizesen érkezem meg. Az még mindig kihívás, hogy úgy öltözzek fel, h szalonképes legyek egy ad hoc v előre lebeszélt customer visitre, de elég kényelmes legyen, hogy bicajozzam több mérföldes távokat, ne ázzak szét, ha esik, de lehetőleg ne is legyen 5 kiló a hátamon, és pont annyi ruhát vegyek fel, h ne izzadjam szét magam, de ha rosszra fordul az idő, ne is kelljen meghűlnöm. haha.

Az egyik lakótársunk -Zsu- mutatta, hogy a tegnapi Times különszámában 2 teljes oldalas cikk van a Magyar Gárdáról, és egy szép nagy fotó, ahogy ezek felvonultak a Hősök terén-most megyek, megkeresem és elolvasom.

Egyébként meg bámulatos, hogy vannak emberek, akik nem csinálnak semmi mást a szabad idejükben, csak tv-znek. Úgy értem órákat. Elmennek dolgozni, hazajönnek, és tv-znek. Mondom, órákat. Semmi mást. Lenyűgöző.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése