szerda, június 24, 2009

Mindig csak a dolgok






Annyi minden történik, hogy tulajdonképpen felejthető is az egész. Fontosnak tűnnek, aztán elvesztik jelentőségüket.
Van ez a szuper kis biciklim most, fent van az spd pedál is-egy kisebb harcot vívtam B-vel ellene. Első körben. Uais vadi új a stopli, ezért nekem nehéz bepattintani a pedálba, szívbajt kaptam tőle, és rosszul is volt először beállítva, ezért megfájdult a térdem, lassabban tudtam csak haladni, mert egyáltalán nem mentem magambiztosan. Majd Zsóval cipőt cseréltünk, nem is én szorgalmaztam, de most ő hordja az enyémet, én meg (az övét, ami nem is az övé, örökölte) egy kicsit koptatott stoplival simán megyek- és ez egy adidas, veresnyzősebb stílusú cipő- menő ( gyerekes muhahaha). Van helyes km órám, kénykelmes városi átlagsebesség 25-30 között, de a forgalom miatt mindig ingadozó; meredek "hegyeken" fel max 21-gyel megyek, a tetejére még jobban lelassulok, de már akkor is "haragos" vagyok, nem tudom megszokni, h tekerek mint, állat mégsem haladok.

A munka ok, mélyvíz, nincs is kedvem róla írni, mert mára már végeztem, B. szóvá is tette, h nem mesélek neki semmit 3 hete, ez igaz, de csak azért mert nem akarok ezzel foglalkozni este, elalvás előtt. Az jó, hogy belelátok a rendszerbe, sokat kommunikálok, szocmunkásokkal telefonon esetekről, ez kifejezetten hasznos nekem, mivel gyorsan, magamtól tanulok, mindent megyjegyzek, kiterjed a figyelmem a részletekre. Az más kérdés, hogy a stresszt nehezen tűröm, kinek a pap...

Költözünk, de csak 2 utcával arréb, nyugatabbra:), kb péntektől vmeddig, már nagyon várom, asszem ez lesz a HETEDIK hely 1 év 3 hónap alatt, ahol lakom, kb B.-nek is ennyi. Annek ellenére, hogy szeretek költözni, remélem, hogy most itt megállunk. Szép nagy szoba egy fürdővel egy házban, ennek nézünk elébe, kert is van. És hát ott lesz Zsó és Ferencke, azért megyünk oda, lehet bandázni megint.
B.-nek cytech-e van jövő héten, végre, én pedig hétvégén tréningezek, úgyhogy van bőven tennivaló.

Múlt héten elmenetünk a Royal Airforce Museumba, a top eddig, nagyon kurva jó, hatalmas hangárokban mindenféle repülőgép, mindenféle, nehézbombázó, helikopter, vadászgép, amit akarsz. Mi már az első teremben leragadtunk, addig fotóztam, míg a legjobb részekre lemerült az aksi, de így is felteszek pár képet. LENYŰGÖZŐ, csak ajánlani tudom mindenkinek, kihagyhatatlan!!! 47 km-t tekertünk oda-vissza, ez is jól esett (fent van északon).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése