vasárnap, június 07, 2009

Stormy weather

Nekem a munkahét vasárnap kezdődik és csütörtökig tart, szabad akaratomból- igazodtam B. day off-jaihoz, így a szerelmet is tudjuk óvni ebben a nagy, színes, vidám húsdarálóban.
Múltkor az afrikai koordinátor csajnak azt mondtam a telefonban, hogy sabbathot tartok ne zargassatok- á nem, csak viccelek" ( ezt ő hangosan megismételte, így mások is hallhatták az irodában:) , nem vagyok biztos benne, hogy tudta miről beszélek.
Nah mindegy, ma égzengésre, villámlásra ébredtem, és szakadt az eső, így tömegközlekedéssel mentem Sc-hez reggel, élmény volt, este több, mint fél órával később értem haza, mint szoktam-csak ennyivel voltam lassabb. A villámlástól nagyon félek, az esőt még nem bánnám, tekertem volna B. négy számmal nagyobb Gore cuccaiban, de a dörgés visszatartott. Hazafelé elkezdett cseperegni (de mintha mindegy volna, el is állt), szivárvány volt az égen, és azok a 'detökjó' fényviszonyok'-naplemente, sötétkék felhők, világos "ég-szeletek", elvesző napsugarak, narancssárga háztetők, szürke beton.
Sok tennivaló van mindenütt, főleg a papírmunkáimmal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése