hétfő, június 01, 2009

A Nap sütött, de nem lévén alatta semmi új

A Rudiék bulija, nem, a Csaba bulija, a Rudiék házában elég jól sikerült, a ház valóban több mint csodálatos, állítólag az volt az első az utcában, így róla nevezték el az utcát, úgy indul, hogy az alsó szinten van 3 nappali, 1 ebédlő, 1 olvasószoba, egy hall, konyha, szobák a felső szinteken, satöbbi... Rudinak van külön műterme :), és ebben a hatalmas házban 5-en laknak mindösszesen. Szimplán tátva marad a szád, erre még jönnek az antik bútorok, megannyi könyv, csillárok, stb. Csodálatosan szép, nagy-nagy kert, házi Vukkal, kell még vmi? Megismertünk pár új arcot, kellemes társaság verődött össze, ereszd el a hajam nélkül, én vittem Cs.-nak egy jojót (és örült is neki!), játszhat vele a Kék túrái alatt :), majd hazabringáztunk 3.30-tól -Palmers Greenből- Streathambe 4.45-re...ez csak a Londonban élőknek mondd vmit, sztem-de elég masszív távolság. Nem is tudom, már, h akkor volt-e, de szimpla úton, lejtő nélkül fel tudok gyorsulni 40 km/h-ra- másodpercekre, B. szerint!
Ma megvettem A vendéglő a világ végén-t, 10 p-ért a Trinity Charity Shop-ban, önkéntest keresnek, még lehet, h jelentkezem is...nem tudom, némi társalmi munka nem árt az én kis szép szakmámban. Sajna a többi részek nem voltak meg, majd máshol.
Holnap megyek risk assessment-eket felvenni Inkával, ma kezdtem a tanulási folyamatot, de fáraszt most erről írni-amúgy epedve várom.
Jahhhhhhh, B. től kaptam egy kis "zsebibaba" Olympus fényképezőgépet, állítólag a 2005-ös év status-modellje volt, mert blablablablablablabla mennyi mindent "tud", de könnyű, mint a pille, kicsi, szóval tök jó lesz vinni bárhova, zökkenőmentesen elfér bárhol a táskámban- örülök neki.
Aztán az előbb sikerült egy amolyan moszka-téri-főzelékfalós zöldbab főzeléket csinálnom, nem vagyok feldobva, nem tudom hova lett az arány érzékem a rántásokkal, habarásokkal kapcsolatban, de sürgősen vissza kellene szerezni, mert ez frusztrál. Viszont a túróspali nagyon finom lesz. Könnyű nyári zápor volt ma, tisztára, mint otthon...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése