hétfő, január 25, 2010

Január

Erőteljes vágyat érzek most már napok óta, h klasszikus -komoly?- zenét hallgassak, Chopin-t, Mozart-ot, Bach-ot... de még semmilyen lépést nem tettem az érdekében eddig, szörnyű, h sem a polcon, sem a gépen nincs semmi...
Plusz szeretnék végre egy 2010-es naptárt... eddig még csak a WHSig jutottam, de ott olyan gagyik vannak. Már sajnálom, h még decemberben nem vettem meg Waterloo-nál egyet egy indiai kisboltban, most olyan jó lenne. Így a régit használom, a 2010-es miniverziót a hátoldalán-kényelmetlen.
Eget rengető problémák...alig várom, h véget érjenek a helyettesítések munkafronton, hiába jobb anyagilag-végre hallani akarom a gondolataimat, megnyugodni, relaxálni kicsit, és új munkára is pályázom idén...vmikor...hehe
Amúgy eszünk sok cukkinit, padlizsánt, spenótot, Bencének meg készítek csirkét és halat, mert én majdnem vega vagyok már...szójatej meg ilyenek. És egy újabb életmódváltásra készülök, a szénhidrát mentesre és lúgosítóra, előbbit el sem tudom képzelni ...mindemellett fogalmam sincs mit történik most Haitin.
De szorgosan iszom a cickafarkfű, kamilla, diólevél teát, házit!, Bence anyukája két kezével szedte és szárította őket.
Továbbra is többet kellene foglalkozni a quantum fizikával, a fraktálokkal, a naprendszerrel, aztán 2012 után is lesz-e élet, vajon? Nem, nem láttam a filmet, és nem is érdekel. Nemsokára kiderül.
Meg kellene csinálni a pulcsis fotót Csubinak is, nincs elfelejtve, hallod?
Ma meg ebédre jött hozzám a Szilvi, örömteli bejelentés volt, h most itt van pár napot Londonban-az örök optimista, örök karrierista, mindig mosolygó, hangos nő :).
Bencével is jól megvagyunk-így, hogy alig találkozunk, ünnep, ha látjuk egymást- a háztartás terheit pedig mint jegyesek! már kezdjük egyenlő arányban megosztani, ami könnyebbség nekem, extra Kunst neki. Azért még így is éjjel kettőig hív elő filmet a fürdőszobában...amit külön becsülök benne. Puszi és forró ölelés haza!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése