kedd, február 16, 2010

A diéta

Ok, már nem tartom egy hete, csak két hétig csináltam, de azt szigorúan. Úgy döntöttem, előbb "diagnosztizáltatom" magam, vagyis csak teszteltetem candidával, és ha pozitív, akkor a sok már meglévő tudás birtokában, megcsinálom rendesen. A legnyomósabb és egyetlen ok, a bringázás volt-kicsit nehezemre esett napi 35 km-eket tekerni mindennemű azonnal felszívódó gyümölcscukor nélkül, esőben, szélben, fagyban, bár két hétig csináltam, azért elviselhető. Ugyanúgy nem eszek kenyeret, tésztát, krumplit, nincs kávé, fekete tea, ok: volt Bence-féle túrókrém, és méz!, csoki azóta egyszer, ma, húshagyó kedden pedig palacsinta. Irdatlan régen nem "ettem" fehér lisztet, már előtte se, nagyon fura volt az íze-a lányok lent a konyhában palacsintát sütnek, nagyon sokat- Bea ma "mutatja be" a barátját nekünk, vagy ...meghívta vacsira, nah, és hát az ánglusoknak ez a mai pancake day.
Amúgy valahol díjazom az itteni eü rendszert a mi régi atyáskodónkkal szemben: sokkal nagyobb önállóságra szoktat, én már rengeteget tudok a táplálkozásról, különféle ételekről, alapanyagokról (legszívesebben dietetikusnak tanulnék, lehet, h nem vetem el, csak igen magas a tandíj, de kémiából és bioszból mindig is nagyon jó voltam, néztük Zsóval a múltkor, mint lehetséges tovább tanulási irányt, ez az egy bizony közös bennünk, őt is érdekli.) Visszakanyarodva az eü-re, jobb, ha itt az ember vigyáz magára, mert amíg nem vérzik, addig nem vesznek komolyan. Kaptam egy időpontot múlt héten fül-orr-gégére (3 hónap kínlódás után, úgy érzem kellett): Április 7-re: HAHA. Tehát, taktikát váltok, kb így néz ki: az emberi test, az enyém itt konkrétan: csodálatos rendszer. Minden sejtem kommunikál egymással, és így én, idegrendszeri alapon üzeneteket tudok küldeni testem bármely részére, ahol hibát észlelek, és kellő koncentrálással, kellő idő alatt képes vagyok magamat meggyógyítani. Pusztán pozitív önszuggesztióval és elmélyüléssel-direkt nem használom a meditáció ill. agykontroll szót.
Egy kísérletben 20 eltört és begipszelt lábú gyermeknek azt mondták az orvosok, h látod ezt a gipszet? amikor ez lekerül rólad, a lábad újra jó lesz, sőt erősebb, mint a másik! ...és amikor levették a gipszet, kivétel nélkül mindegyik gyereknek a lába erősebb volt valamivel, mint a másik...
ugye volt már eltörve kezetek, lábatok? hát ez az... a gyerkőcök elhitték, h erősebb lesz a lábuk, és úgy is nézett ki...nem volt vékonyabb, mint kellett volna lennie...pusztán, mert elhitték...

nah, mindegy. itt nagyon esik most.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése