péntek, március 20, 2009

Amiről lemaradunk: zene, ruha...(szabadasszociáció: "a kultúra úgy hull le rólam, mint másról ruha a boldog szerelemben")

Ma volt az a nap, amikor elhatározásomat-miszerint B.-t felöltöztetem nekem tetsző utcai ruhákba, amibe nehezen, de belement- kivitelezzük. Bringás gönce van sok, jobbára csak az van rajta, de egyéb...A cél az Oxford strről a Westfield bev.kp.ra módosult kliensem férjének délelőtti javaslatára, ami talán most EU legnagyobb ilyen kp-ja...ha jól mondom, de most azé se nézek utána, jah, és múlt év végén nyílt. Dolgoztam 2-ig, B. "felvett", elhozta a reggeli szendvicseim, amit otthonhagytam, "bedobtuk" a Battersea erőmű előtt a Temze-parton, százágra sütött a Nap, majd elbringáztunk Shepherd's Bushhoz a Westfieldhez. Sajnos lecsúsztunk arról, h kb 3-4 óra alatt (ennyi állt rendelkezésünkre, mert 8tól neki "munka vacsorája"volt) vegyünk neki egy tavaszi dzsekit v zakót, egy farmert, esetleg pulcsit, cipőt...de a kabit találtam a legfontosabbnak, azt a legnehezebb venni, így csak azt néztük. Hát egy k@rva darabot nem találtunk, ami nem 200 fontnál kezdődött volna, mert olyan volt, pl. Armani ésatöbbi, de az eggyel a mi árkategóriánk felett van. Szal, ami méretben, színben, anyagban, szabásban megfelelt volna, az nem volt. A Zaraban majdnem megvettünk egy fekete kis kabátot, végső elkeseredésünkben, de egyrészt fekete, neki jobban állna vmi sötétszürke (én járok mindig feketében, a dark side én lennék), másrészt, mintha túl rövid fazon lenne, nem tudom, nah, nem az az ollé, ez az! Jah,volt itt egy sötétszürke zakó-kabát, tavaszi fazon, az tök jó volt, de nem a méretében :(. H&M-ben otthagytunk szintén egy tök jót, szürkét, csinosat, csak 54-esig volt méret, neki 56-os kellene, mivel magas, és hosszúak a kezei. Egy csomó helyre bementünk, Next, M&S, Lacoste, GAP, minek sorolom, végigjártuk a kínálatot-de mindenütt uaazok a sz@rok vannak, a felső határ 100 píz volt, de így nem fért bele-és persze: "nem jó ez a zseb, túl ilyen, túl olyan..." OMG

Aztán, tegnap el akartam menni Barabás Lőrinc koncertre, olvastam, hogy van, de B.-vel le se beszéltük, és nagyon sokáig dolgozott, ma el mennék a Fabric-ba, Plump DJs-re, Beatmonkeys is lesz, Goldie (:), muhahha, aztán, nem...B. nem jön, én nem szervezkedtem előre, áffffpfhhh, pffffhhhh, egyedül meg nincs kedvem-amúgy Plump DJs lesz az A38-on, amikor otthon leszünk, de én nem tudok majd menni, pfhhh

Mi még: jah, alig voltam néhány kultúr programon ebben a városban, ami elég nagy gyász, pl. ebből is kimagasló a Robert Capa kiállítás volt a Barbican Centre-ben, amire B. vitt el, de az nagyon szuper volt, azért ez összességében elég ciki.
Annál többet kerékpározom viszont, és az Abbey Park temető még mindig a number one-ok között van.
És remélem, h Nóri nem hordta el az egyedi szabásos, fekete, zibis, vagánykis szövetkabátom...de asszem, h igen :(

Nah, ennyit az "életfontosságú" dolgaimról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése