kedd, március 03, 2009

Vasárnapi bringázás és persze főzőcske és szöszmöszök

B. ismerőseivel bringáztunk egyet: Zsófi barátja, Ferencke szervezte, és még két srác, Zsolti és Csanád, Ferencke barátai jöttek. Milford volt először a cél, amit én kicsit sokallottam elsőre, mert már voltam arrafelé B. Evans-es cyclocross versenyén, az jó kis dombos környék, vonattal egy óra Godalming, aztán még egy órát tekertünk a verseny helyszínéig, Milford meg még ezek alatt van, de végül is, csípem a kihívást, szenvedni is tudok és mindig megéri:)...Aztán nem jutottunk el, mert Ferencke szuperokos, vadonatúj gps-e főútvonalakat tudott csak (térképet kell rátölteni), de azért sikerült 60-70 km- így is menni, oda-vissza Londonban, úgy, hogy még mindig nem hagytad el a "várost"-dél-nyugat felé bringáztunk. Az idő szép volt, tekerni jó volt, én már mire Zsóékhoz értünk Zsoltiékkal reggel, szétizzadtam magam. Aztán kitaláltuk, hogy jöjjünk hozzánk enni, mert rengeteg friss zöldségem van, veszünk vmi húst, főzünk rizst, és sütünk még palit, a nappali tágas, kényelmes, mért ne. Így is lett. Pulykamell csíkokat grilleztünk meg, pároltzöldség, mint brokkoli, répa, zeller, zöldbab, borsó, kukorica, póréhagyma stb, curry-s rizs...szóval szolíd tivronya lett estére.

Ma meg nem dolgozom, majd holnaptól, úgyhogy olvasgatok, munkákat keresek, felmérek, küldök, cv-t, motivációs leveleket, mint november óta elég rendszeresen-az a baj csak, hogy ha nem életbevágó, nem csinálom annyira hatékonyan és élethűen, pedig ahhoz, hogy sikeres legyen az álláskeresés, magamnak kell elhinnem elsősorban, hogy erre és erre a posztra én vagyok a legmegfelelőbb ember, egyébként nem tudom elhitetni, hogy motivált vagyok, mert nem vagyok az, ezt még a hülye is tudja. (Azért azon tegnap megint lezsibbadtam, hogy szendvedélybeteg területen évi 50 ezer fontos szocmunkás állásokat láttam, Londonban, vagy 20-at, persze nem zsenge kezdőknek, meg itt nyilván a honiak vannak előnyben, de akkor is, vö otthon) Jah, muris nekem, múlt héten voltam bent az irodában, szabadságos papírt kitölteni, egyéb idióta más dolog, majd megkérdezi a főnököm, hogy ugye akkor már nem keresek másik állás...Tessék? Mert az exfőnököm felhívta, hogy mi van velem, mért akarok elmenni, mert referenciát kértem tőle, miért...WTF? Normális ez a Charmain? Az exfőnök, mi köze hozzá? Bírtam, meg kijöttünk, na de ilyet? Komolyan mondom, mint egy faluban... "Te, hallottad, hogy az Erzsike fia most ez és ez..." Nah mindegy, mondtam, hogy persze, hogy keresek, akkor, ha nincs elég munkám veletek, logikus, nem? Nem vagyok messiás váró. Így aztán most van munkám.

Nagyon várom már a hazalátogatást, nagyonnagyonnagyon....azt már most tudom, hogy pár üveg tokajival és jópár pálpusztaival fogok visszatérni. Olyan jó lesz otthon!!!!! Igaz, hogy majd el fogok szomorodni és fel fogok háborodni, hogy mi megy az országban...ahhoz nincs kedvem.

Tegnap még megnéztük este a Black Book-ot, ez egy holland 2.vh-s film, de kurva jó... Van néhány jelenet, ami úgy igazán bemar, mázli, hogy nem kellett azt nekünk megélni, iszonyú nagy mázli.

Ej, lassan lesz MIMOSAM:)...pénteken bementünk egy claphami virágboltba -amikor megvettük a bringás cipőmet potom pénzért. Azt mondtam magamban szinte felesleges, ez egy közepes feltöltöttségű virágbolt, tuti, hogy nem lesz, de talán tudnak mondani a közelben vmi nagy virág"piacot", és akkor majd ott. Erre azt feleli az eladó hölgy felcsillant szemekkel, hogy "Áh, mimosa? Véletlenül a főnök kedvenc virága, még nincs, de szerintem már felírta a jövő heti listára, hogy lassan hozhatjuk, mert elég meleg lesz neki....persze itt ritkán veszik, de nekünk mindig kell tartani, mert a kedvence...szóval, a közelben lakunk? Jöjjünk vissza jövő héten!"
Hát ez tökéletes, bódottág! Már áttanulmányoztam a gondozását, felkészülten fogom várni, megfelelő páratartalommal, vízzel, földdel, némi tápanyagutánpótlással, a hőmérsékletingadozás ( kb 18-24 C között) lehet csak az egyetlen baja, de azzal túl sok mindent nem tudok kezdeni sajnos, remélem hajlandó lesz ennyi kompromisszumot kötni a túlélésért.
Jah, és továbbra is szerelmes vagyok:):):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése