kedd, június 08, 2010

hipoglikémia?...mennyi az a két hét?...csuklás???

Ma az irodában ebéd után a szokásos taglózó fáradtság, megkértem hát a kollégámat-főnökömet, Cem-et, h ugyan mérje már meg a vércukorszintemet... régebben mindig beszéltünk róla- ő cukorbeteg, nekem pedig már hónapok óta gyanús ez a hihetetlen fáradtság evés után, de én arra gondoltam, h magas lesz a cukrom, és hogy azért se foglalkozom vele, csak egészségesen táplálkozom, nem viszek be túl sok cukrot egyszerre stb... Az ad hoc kíváncsiság, hangsúlyozom ebéd után 1.9 mmom/l eredményezett. 3 alatt már nagyon cinkes. Konkrétan azt mondta a Cem, h ő már kórházban lenne ezzel az értékkel, köszi. Továbbá, h ne szórakozzam, vegyem komolyan, azonnal meg kellett innom egy pohár szörnyű narancslét, ettem egy müzliszeletet...vártunk fél órát, nem engedtek addig dolgomra, megmértük megint, hehe, 1.8 volt, egy szemernyit sem emelkedett (az ujjaimat szétszurkálta -alig lehet érezni egyébként-mert egy csomószor nem jött elég sűrű vér, Cem szerint...és UFO is vagyok ezért, szerintem csak ő a vámpír:)
Majd ijesztgettek, h elájulhatok, meg minden, hát bringázás közben nem lenne jó, azért nem töröltem az időpontomat egy új klienssel, csak jobban figyeltem magamra tekerés közben...) És persze meg kellett ennem Cem speckós glükóz tablettáját...kettőt is, így utamra engedtek, sápítozva, h ha vmi történik velem, nem bocsájtják meg maguknak, és hogy ne kockáztassak... wtf?
Kicsit fura, mert nem szédülök, nem izzadok-ezek egyes tünetek-, bár nagyon feszült leszek, amikor már nagyon éhes vagyok, és nagyon fáradt evés után. Na mindegy, elmentem a 'walk in clinic'-be, ott is van a regisztrált GP-m, majd adtak a recepción egy telefonos időpontot (ezt nagyon szeretem:), az egyetlen hatékony dolog, amit az NHS-nél láttam eddig) , 20 percre rá hívott a doki, h mi a problémám, elmagyaráztam, mi történt ma, és hogy a lelkemre kötötték, h keressek fel egy orvost... A doki türelmesen meghallgatott, kérdezgetett, majd azt mondta először, h biztos a glucometer a rossz- nope nope, nem valószínű , mert a többieknek normálisabb értékeket mért, megnézték mások is rögtön..., akkor ez az alacsony szint valóban furcsa evés után, nem vagyok-e terhes-nem-, fogytam-e hirtelen, nem, blablabla..., akkor menjek vissza majd, a recepción hagy a nevemre egy űrlapot vérvételre és májfunkcióra, töltsem ki...

Nah, nem tudom, miért bizakodom még mindig az angol bürokráciában, tényleg nem... két hete egy kedves hangú, segítőkész férfi azt mondta a GSCC-nél, h két hétnél többet nem kell majd várjak a hivatalos válaszra... természetesen sem ma, sem tegnap nem hozott levelet a póóósta, de mindegy is, mert a hivatalos határidő júni 20-a után jár le, az megint két hét...én már csak így mérem a időt...azért bizakodtam, h hátha, hátha, de nincs új a Nap alatt...

Az pedig nem értem, hogy lehet az, hogy a csuklásomat egyedül a citrom mulasztja el, de az azonnal... ami örömteli dolog, mert utálok csuklani, de ma próbálkoztam a türelemmel, kísérleteztem önszuggesztióval, nyújtottam, feszítettem hasizmot-rekeszizmot, levegőt is visszatartottam, semmi...megunva lementem egy citromért, és csodák csodája...2 korty után felszabadultam...

Nem sikerült úszódresszt venni tegnap a TKMaxx-be, sajna, konkrétan semmijük sincs, csak bikinik, az pedig most nem kell, de a bikinidivatról egyszer még írok itt 5 sort...

1 megjegyzés:

  1. A csuklást nekem is csak a citromlé mulasztja el...
    És nem tudom mi az a GSCC, de úgy látom örülni kell neki. Szóval örülök! :-)

    VálaszTörlés