kedd, június 08, 2010

Unbelievable-registered !!!!! :D:D:D

Hogy ez mennyire durva- a yahoos postaládámban találom a levelet, h örülnek neki... hogy már én is rajta.... a GSCC registeren............:):):)
A yahoo-s email, amit direkt csak munkakeresésre és regisztrációra hoztam létre, és nem néztem már jó ideje, hiszen várkoztam, ma megérzésem sem volt, amikor megnyitottam, mégis ott várt a múlt hét pénteki email...04/06/2010...megnézhetem a nevem a website-on, az oklevelem és a regisztrációs csomag pedig pár hét múlva eljut majd hozzám...

Tehát Angliában is elismert a kicsiny kis, problematikus képesítésem mostantól, szociális munkás lettem e földön... ez sokkal több gonddal, tanulással, és remélhetőleg magasabb fizetéssel fog járni...
Még kell könyveket vennem...! Sokat! Master degree-t akarok letenni! Egyetemre járni megint. Remélem találok kollégákat majd, akiket szeretek annyira, mint a régi otthoniakat-"drogos bagázs" :) Az sokat jelentene.

Hát már koccintottunk, vércukor szint ide vagyoda.
Miért nem vittem véghez az egészet már egy évvel ezelőtt?...ugyanúgy sikerült volna...sztem senki nem nézte, h itt mennyit és mit dolgoztál, mennyire vagy tisztában a rendszerrel, mint ahogy azt én prekoncepcióztam...sok stressztől megkíméltem volna magam...vagy nem, ki tudja...

Örülünk, mókus, örülünk...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése