vasárnap, június 13, 2010

Leszedálva-St George Hospital

Ma ismét becsípődött a nyakam, és ellentétben az utolsó két alkalommal, most ezt zéró toleranciával kezeltem, és 6 óra elteltével, amikor is a fájdalomtól már majdnem megőrültem=értsd: habzó száj szindróma-megkértem Bencém, h kísérjen el a St George kórházba.
Egy nevetséges felegyenesedés után kaptam a késszúrást nyakba, nem értem, h hogyan, és a múltkori két alkalommal 5-6 napba telt, mire helyrejött, de bringáztam és dolgoztam vele, hát most azt hiszem kíméletesebb leszek magammal.
Elég hamar elláttak a sürgősségin, 10 perc után megnézett egy nővér és kb egy óra múlva egy junior orvos, majd kaptam 2 szem fájdalomcsillapítót... sajna csak bevétel után kérdeztem meg, h 1g paracetamol és 20mg dihydrocodeine volt ... de akkor igazából csak egy hatalmas injekcióra vágytam, ami kiüti a fájdalmat, ami kisugárzott a légcsövemre és a füleimre. Meg is lepődtem, h ilyen gyorsan megnéztek, gondolom azért mert nyaki "sérülés"..Mivel a modern medicine-ben nem igazán hiszek, igyekszem elkerülni, ezért azt az 5mg Diazepam-ot, amit estére írtak fel, a következő 3 napra, fix, hogy nem fogom bevenni-azt hiszem ez a magyar Seduxennek felel meg :D. Kár, igazán kiüthettem volna magam, legálisan... izomlazító-feszültségoldó :D El tudod képzelni? A kliensem szed ilyen bogyókat, jesszus....
Most a fájdalom úgy 30%-ra csökkent, elviselhető, mindössze kényelmetlen...
Bence ilyenkor azt mondja, h rossz voltam, és hogy nyakas vagyok-igaza lehet, de én csak olvasni akartam ma, új munkát keresni, stb, igazán nem érdemlem meg, a lelkem mélyén jó ember vagyok...
Leszólított minket egy magyar lány a bejáratnál, aki a nőgyógyászaton dolgozik nővérként és cigiszünetet tartott, nagyon szimpi volt, 2 év alatt gyakorlatilag az első magyar, akit itt ismerek meg, nem valaki által-és szívesen vettem volna fel vele vmilyen kapcsolatot, de egy 10 perces beszélgetés után elszelelt. Bence szerint bár szemrebbenés nélkül hallgatta, ahogyan káromkodok kínomban, sőt még azt is mondom, h mindez az epilálás miatt van-nem tehettem rá különösebben jó benyomást...
Katám, te jutsz eszembe, és az idők, amikor olyan nagy szánk volt, és hihetetlenül viselkedtünk, kritikátlanul-és pl Feró azt mondta, h tart a magunkféle csajoktól.
Talán az idővel szelídül és simul az ember...passz...de ez már vagy jó 5 éve volt...gyökeres változást nem értem el, de te azt hiszem igen, már csak a babucik miatt is...

Tegnap pedig a Katla okozott kellemetlen órákat, és a tudat, h ki fog törni, ez tény-csak az a kérdés, h mikor és mennyire...
Semmi kedvem vulkáni hamufelhőben itt lassan elfulladni v vmi nagy katasztrófát elszenvedni...

Tessék, itt volt egy ragyogó nap, az egész olvasásra szánva -takarítás, vásárlás, főzés ki volt húzva a napirendemből- és az egész agóniával telt... de mondhatnám azt is, h ez legyen a legnagyobb bajom egész életemben, 2 havonta egy-egy idegbecsípődés úgy 5-6 napig

Megvettem pedig a dresszem is, azt hiszem az úszás várat még magára egy pár napot...sajnos

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése