szerda, április 15, 2009

Isteni sütőtöklevest

főztem ma. Az első google-os találat alapján, méghozzá 'chili és vanília' blogjában. Köszönet neki. Nem írom ide le a receptet, tessék nála megnézni. De kell hozzá 1 szép sütőtök, 1 alma, 1 krumpli, vaj, méz, vöröshagyma, kakukkfű, szerecsendió, tejszín, bors, só, egy fél narancs leve-ennyi, egyszerű, de pikáns lett.

Voltam bent az irodában, az állás még nem 100%, még a másik góré-hölgy-óh, de pongyolán fogalmazok, szojjji- még fog interjúztatni, és felmérni a motivációimat, amiről rizsázni meg nyilván tudok, aztán meg döntenek. Egyébként a választást egyáltalán nem értem, elég balhés voltam mindig is nálunk, az első perctől fogva, meg járt a szám, igaz a végére tehetetlenségeimet humorral ütöttem el, de télleg fura, hogy engem kérdeznek, érdekelne-e recruiter pozíció. Jah, és a lengyel lány csak június környékén távozik csak a fedélzetről, úgyhogy oké. Új útvonalon közelítettem meg North-Kensingtont, innen Streathamből, a Bayswater-hídon át, egyenesen fel, keresztül a Holland Parkon, kétszeri rövid térképezéssel, és egy pici visszafordulással 50 perc alatt voltam fent- hozzá kell tenni ideális időjárási körülmények és gyenge forgalom volt, de hazafelé már elfáradtam, a szél is fújdogált, meg messze van, nah. Jah, és 3 dulva emelkedő van, egy Bayswaterben, egy vasúti felüljáró előtt, igaz, az odafelé csak lejtő, visszafelé csak emelkedő, egy a Holland Parknál és egy Landbroke Grove-on, de utóbbiakakon fel is kell menni, meg le is kell jönni, kétszer egy nap. Izgalmas, mi? Asszem nekem megártott a Nap. Nem tudom, de tegnap ahogy néztem a transport for London honlapját a legrövidebb út-kombináció 1 óra 26 perc volt. Ami gáz, ha igaz.

A nap egyéb részeiben is jó kislány voltam, nem aludtam du, hanem "szakmáztam" itthon, olvastam, tanultam, fordítottam és okultam. Gyász.
Mégis lesz vmi 2012-ben?
Puszi haza!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése