kedd, április 14, 2009

Otthon-itthon.

Klassz volt otthon ez a bő két hét. Már hiányzott nagyon. Az első két napban furcsa volt a hirtelen lett szabadidő, de nyilván nem kell engem félteni, unatkozni nem nagyon tudok. Szóval volt öröm, szeretet, olvasás, kertészkedés, találkozások, nevetés, ölelés, koncert, babázás, biciklizés, temető, nagy meleg, Bükk, alvás, és nem alvás! Tisza-part, Duna-part, Virág cukrászda, macskaszőr, napsütés, pesti bűz, Kecskemét, sakk, tarot, túrórudi, húsleves!!!
Az eltervezett dolgok csak csekély része valósult meg, de nem is baj, nem fontos igazán. Minek feszélyezzenek 'dolgok', teendők-mindig azt teszik, most nem hagytam.
Pl. még túrórudit sem sikerült hozni, mert ezeket az utolsó pillanatra hagytuk, amikorra is Bencének becsúszott egy hirtelen fogtömés, az utolsó este...és? és már elcsigázottak voltunk, hogy még megálljunk egy boltban is vásárolni, és pálpusztait sem ettem:(. Viszont a pirospaprikát nem felejtettem el, azt elhoztam Katának, az igazi házi készítés. Tokajit és téliszalámit pedig vettünk a duty freeből, azt kényelmes volt elérni. Hát így.

Tegnap felhívott a munkahelyem (húsvét hétfőn, hogy a szívbajt hozza rám), állást ajánlott az irodában, recruiter pozíciót, a lengyel lány helyére, aki elmegy most szülni, Ewanak hívják. Ez egy kis jó hír, és örülök is neki, persze látom, ha nem lazítok a hozzáállásomon és az előítéleteimen, akkor elég szar lesz bent dolgozni- egy káoszban, sok hormon dús nő között-olllallla...szóval lazítani az előítéleteimen. Szerencsére csak rész munkaidős, mellette továbbra is terepen leszek, viszont a ciki, hogy az iroda Bayswater fölött van, North-Kensingtonban, nos, nekem ez oda-vissza kb 30 km. 50 perc-1 óra bringával, kényelmesen, száraz időben, az szűk 2 óra bringázás/nap Tömegközlekedéssel pedig hosszabb idő, és sztem nem lesz affinitásom visszaszokni rá, szóval ki leszek tekerve.
Nah mindegy, meglátjuk.

Aztán meg Karesz-egy volt kollegám- jön ki nyáron két hétre, és beszéltük, hogy én addigra felvenném a Phoenix House-zal a kapcsolatot, szakmai tapasztalat-cserére, csak belemennek. Az király lenne. Szegeden szárnyra kapott hamvaiból a rehab, frissülés van, ami jó hír. Én meg elkezdtem a hétvégén az itteni drogstratégiákat olvasgatni-hiába, a malmaim lassan őrölnek-ezt is már olyan régóta akarom.
Amúgy sok barát és kedves ismerős látogat ki nyáron Londonba, szóval, ha mi nem megyünk haza, egy darabka Mo. kijön ide.

Bence meglocsolt, aztán meg a szerelemünk erős és valódi, ami jó és szép, most már csak a Nibiru miatt aggódom, mi van, ha tényleg ideér egy bolygó 2012-re? Én nem akarok totális katasztrófát, Föld-pusztulást, főleg nem meghalni. Nah, mindegy, addig is biciklizem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése