kedd, április 28, 2009

Szerelmes entitások

Szóval most már tényleg elkezdtem a hercehurcát a diplomám honosításával. Tegnap nekiestem, ma befejeztem egy volt tanáromtól kapott majd' 30 oldalnyi anyag legépelését, gyakorlati tematikák, követelmények angolul, ez vmi ÓRIÁSI segítség, aztán még 10x ennyi dolog van, 10x ennyi. Kérni a volt gyakoroló helyekről igazolást megint, lefordítani, kérek a drogrehabról referenciát (ha adtok:), azt lefordítani, egyéb ajánlást volt tanártól (mondjuk azt kértem még régen Gabitól, azt lefordítani), hiteles másolat a diplomámról, oklevelemről, indexemről, ujjlenyomat (vicc volt), személyimről, kell erkölcsi, hiteles fordítás: OFI, majd még azt is le kell nyomni a torkukon, h LEVELEZŐS-CORRESPONDENT-van a diplomámban, mert az utolsó, a legeslegutolsó félévben át kellett mennem rá, mert amúgy nem tudtam volna el kezdeni dolgozni (v igen, csak megbízással? már nem emlékszem, de én akkor könnyelműen azt mondtam, persze, mért ne? Hisz dolgozhatok ott ahol szerettem volna, klassz, nem?), és ezért: 'amilyen oktatási formában végzel' határozat értelmében levelezős lett a diplomám-pech, ez nem tűnik full time-nak, azt sztem ők is tudják. Annyira nem érdelkelt ez akkor... Szóval erről hivatalos levél a TO-ról, hogy bőven teljesítettem a 3 years academic full time study-t az oktatási rendszerünkben, ezt lefordítani. És még nem mindent olvastam el kétszer az útmutatókból...eheheh
Nah, sok fénymásolás színes tentával, sok email, sok boríték, sok bélyeg, pénz, regisztrációs díj -155 quid- nah meg idő, és jó lenne sietni, mert mindenki mindjárt elmegy hirtelen szabira. Mindezt innen, Londonból, szegény húgom segedelmével, ha lesz hozzám türelme, merthogy neki is itt a vizsgaidőszak.

Ma én fejeztem be a kenyérsütést, amit nálunk Bence csinál, nem lett rossz-kelesztettem, kelesztettem, de nem akart olyan szépen kelni, mint ahogy neki szokott, ezért még a fűtést is bekapcsoltam, uais ma hűvös van kint. Megsült, nah, jó lett, barna, teljes kiőrlésű lisztből, el fog fogyni (jah, nem, nem kenyérsütőben készül, hanem hagyományos módszerrel, és nem az én, az ő érdeme)

Ezt pont annyira Szerelmes entitás, mint amennyire pekingi ősz a Pekingi ősz. Vagy a mongol tavasz-nah de ez már duplán más.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése