hétfő, május 04, 2009

És május lett. A szokásos, munka, parkok, múzeumok

És megvolt a boldog Anyák-napja, ma pedig apu szülinapja, az isten éltesse őket.
A múzeum-látogató projekt sikeresen teljesül, 2 hete a Britishben voltunk, igen, még kb 3szor el kell majd menni, most az Imperial War-ban, Lambeth-ban, ezen a héten a greenwich-i Maritime lesz, aztán a Royal Airforce satasata...Az I.W. engem teljesen lenyűgözött, jobban tetszett, mint bármi más-egy csomó repülő, tank, lövedékek, hajók, kenuk, tengeralattjárók, nagyon látványos, hatalmas, mindenütt fém és műszerek-bámulatos- emberi torpedó, amikben két búvár ült, az anyahajó alá kerültek, leoldották a lövedéket, majd angolosan távoztak, ha sikerült. Nem gondoltam volna, hogy ennyire leköt-igaz gyerekkorom óta vannak háborús visszatérő álmaim, (nem annyira kellemes, biztos előző életek) és minden háborús filmet nagyon szeretek, átélni nem akarok egyet sem. Az auschwitzi része pedig, extrán megrázó, igen, ahogy ez lenni szokott.

Ferenckééknél is voltunk egy házi mojitozáson, ide költöztek a szomszédba:), jó kis házba, nagy szoba, napsütötte. Aztán meg felfedeztünk tőlünk 5 perce egy óriási parkot, ez a Brockwell park, akkora sztem, mint a Finsbury, vagy még nagyobb is talán, de vadregényesebb, dombosabb, kis tavakkal, amiket bár nem láttunk, de vannak, tök jó, tök jó park, 5 percre bringával, a kertek alatt...

Egyébként meg várom a választ a mot. levelemre, megtörök a papírmunka elméleti stresszje alatt, az utóbbi napokban fél hete nem volt semmi, várom az indexem a postán, és rosszul vagyok tőle, h könyörögnöm kell majd intézményeknél, ezért meg azért, h rájuk vagyok utalva, és nem csak rajtam múlik, de minden hónapokba fog telni, jobb esetben hetekbe...áhhh, mindegy, ez legyen a legnagyobb bajom.
Itt hideg van, most pedig a 2010 Űrodüsszeia következik. Az Avalonról is akartam írni, de majd máskor, mert B. piszkál, h kezdjük már.

(p.s.: a szexuális vágy és harag agyi központja egy, ez sokmindent megmagyaráz...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése