szombat, február 07, 2009

Balázs Elemér koncert+influenza

Szóval tegnap elmentünk a Balázs Elemér koncertre este a St James templomba. Érdekes, hogy a wiwen szereztem róla tudomást, de köszönjük szépen Dánielnek, hogy bepostolta ezt, különben nem megyünk. Egy énekegyütessel léptek fel közösen, nagyon jó volt...nem ismertem a szerzeményeket, egyáltalán, nekem csak két korábbi albumjuk volt meg. A dobszólóik remekül szóltak, felpezsdítettek, mi meg visszatapsoltuk őket, mint megtudtam, ilyen briton szokás nincsen. Majd összeültünk egy forrócsokira brigádunkkal, és csevegtünk egy kicsit a vidéki angliáról, látnivalókról.
Rám olyan iszonyatos gyengeségi hullám jött még délután, hogy azt hittem, nem tudok majd hazatekerni a bevásárlásból, szerintem Bence nem akarta elhinni, hogy nem hülyéskedek...aztán jött a fejfájás, levertség, ááá, influenza lesz ez, nekem az nem szokott lenni, de nem akartam otthon maradni, így csak elmentünk a koncertre...aztán este befokhagymáztunk mindketten lefekvés előtt, pontosabban mézes kenyér fok- és shallot hagymával, és facsartunk rá citromot is. Ma folytattam ezt, még több fokhagyma, folyamatosan teát iszom, felváltva kamillát, gyömbért és lady grey-t (kb 3-4 l-nél tartok, és még élek), úgyhogy el kell múlnia, nagyobb ágyhoz döntés nélkül, nincs kedvem feküdni, meg bután nézni ki a fejemből jajveszékelve, szóval csináltam rakott krumplit, meg tettem-vettem. Persze tüsszögök, meg fáj a torkom, és nyafogok...de hát, ez ilyen, nah, a lereszelt, mézbe áztatott gyömbér még vár rám-Bence "specialitás", és méregerős...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése