kedd, február 17, 2009

Egy keddi nap...munka, bicikli, időjárás, ecetera

Ma ezt egy súlyosan beteg fiatal lánnynal töltöttem. Előtte hajszál híján belementem egy vmilyen furgonba, keresztezte az utam, vmi mellettem elengedhette, se pirosom nem volt, neki elsőbbsége, az fix, ez milyen, rekonstruálni se tudom pontosan, igazából akkor ültem 3. perce a bringán és a Brixton Hillről, ami jó kis lejtő száguldottam- a magam módján- lefelé, ilyenkor még a könnyem is csorog, nah mindegy, az első kerék és az ő hátsója között nem maradt 1 cm se (anya, te ne olvasd ezt, apa te se, Nóri erről gondoskodj kérlek!). Mindennap van vmi hasonló, vagy a sávváltással, vagy leszorítanak, de amúgy nem vészes. Összességében nagyon biciklis-barát London, és toleránsak a vezetők és előzékenyek. Általában imádok szlalomozni a buszok között, de este nem annyira, nem látok vmi jól, a Brixton Hillre felfelé jövet felváltava előzzük egymást, ott amúgy is beleizzadok a felső 1/5-ébe, mert olyan meredek. Ma viszont azon nevettem már kínomban, amikor 20adjára vészjóslóan feltűnt mögöttem egy busz árnyéka, mint egy kísérteté, beletapostam megint, ő meg úgyis megáll 400 m-enként. És tök jó megfigyelni a többi bringást, ki hogy megy, hogy teker, szépen, vagy kicsit se, milyen gépe van, hogy van kivilágítva (vannak egész extrém esetek), megáll a pirosnál vagy áthúz, ill. átcsorog....a minap 2 pirosnál is úgy jöttem át, hogy 2-2 biciklis rendőr állt a sarkon, és nézett...bele...az arcomba...tudom, ezt nemkéne.
De a legjobb akkor is a mozgás!!!rendszeres, intenzív!!! Amióta kijöttem, erre nem volt példa...Napi kétszer megtenni a Streatham-Kilburn távolságot egy héten kétszer, meg Pimlicoba, és a Victoria-ra járni dolgozni klassz, megmozgat, pozitív stressz, megtisztít, igen, pedig már eláztam alsóneműig, meg estem jégen, és volt dupla defektem, dehát...ez ilyen
Munka: holnap megyek interjúra Greenwich-be egy home care agencyhez, és kedden privátra a belvárosba...a cv szórásnak mindig van eredménye...de egyébként eldöntöttem, h nem keresek health assistant és komolyabb support worker állásokat, eldolgozgatok a jelenlegi helyeken még pár hónapot, közben elfogadtatom a diplomám, és ha jobb ötletem nincs, beleásom magam az angliai drogügybe, szabályozás, stratégiák, prevenció...
Nem, gyerekekkel továbbra sem akarok foglalkozni, asszem túl nagy felelősség, és túl hangosak, és túl sokat kell kérdeznem tőlük, hogy egálban legyek az ő kérdésfeltevésük számával...:)nem, tényleg nagy felelősségnek érzem, és nincs tapasztalatom, drogszcénában meg van, alapos:)....
Most ez a fény az alagút végén, januárban aggódtam nagyon, mert szinte nem, vagy alig volt óraszámom, de újraépülni látszik a dolog, megint.
Jah, meg írtam J.-nak emailt, hogy adjon nekem referenciát, legyen olyan jó, rögtön válaszolt, hogy visszaköltöztek Zürichbe, R. jól van, mérsékelten optimisták a kezelést illetően (R.-nek kiújult agydaganata van:(, és most egy méregdrága kemoterápia tartja életben-30 000 font per adag, 12 szer összesen, dulva, mi? nagyon szurkolok neki, ja igen, aki nem tudja, vele dolgoztam, "pátyoltam", a kemo és sugárterápia alatt, írtam az emailjeit, és főztem az ebédjét), még egyszer megköszönte, hogy mennyire türelmes, segítőkész, és kedves voltam R.-rel ezalatt a kritikus időszak alatt, hát ez igaz, és tényleg kritikus volt) Szóval ez jó, és az is, hogy egy mindezt egy posh, külföldi érdekeltségű, egy a pénzügyi szférában tevékenykedő cég elnöke fogja nekem aláírni:). Remélem ezzekkel az infókkal nem sértettem meg az etikai kódexeket (1-es, üljön le!)
Időjárás: tök jó, mint már mondtam, annyian sírnak itt emiatt, de én imádom, nincs fényhiányom, pedig szeretem a napot, de szerintem van itt elég, nem esik, csak néha, ez vajon London mikroklímája miatt van, vagy már a globális felmelegedés....száradás miatt?
Jah, melllékinfó, mivel egyáltalán nem nézek tv-t, otthon se, meg itt se, ma derűsen tapasztaltam kliensemnél, hogy itt is van Szomszédok csak Neighbours-nak hívják, az itv-n... vmi, amit az angolok jóval később találtak ki, mint mi...ha ha ha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése