szerda, február 04, 2009

Hó és jég az utakon...ráfázós...

Tök jó volt ez az egész havazás itt, már régen láttam ilyet, London meg 18 éve nem. Klasszikusan elkezdődött este, csak a lámpafénynél tudtad megállapítani, hogy milyen sűrűn, és mekkora pelyhekben esik- kulcsinfók a hóemberépítéshez... Majd reggelre vastagon beborított mindent, és nagy nyugalom, tisztaság, meg vidámság volt az utcán. Mellettünk a gyerekek hókrokodilt építettek:D. Hószín, hószag, hóhideg, nagyon jó, szeretem. Összeomlott a tömegközlekedés, nem volt, aki munkába járjon, a lógosok arcára gyermeki vigyor ült: nem jutok ma be, hehe-érthető. Én már nem használom a tömegközlekedést, kétkerekű lettem (országúti bringa, vékony, sima gumikkal) csak ma mentem dolgozni először egy klienshez Észak-Londonba. Streathamből. Korábban indultam, rászámolva a lehetséges fennakadásokra, no először 10 perc után estem el-ezt nagyon élveztem, mondom, inkább most, mint egy busz alá a Vauxhall-hídon, majd jött a második esés, már forgalmasabb szakaszon, a harmadik pedig egy kereszteződés piros lámpája előtt, fékezésnél persze (nyilván mindegyik fékezés volt), ezt már untam, és leesett a láncom, amit nem tudtam felrakni 2 perc után, felnéztem és az ominózus kereszteződésben már újabb két bringás csúszott be, egyikük készségesen feltette a láncom, egy helyes! srác:) , hiába...Egyszerűen vastag jégtakaró volt a lámpa előtt, már láttam, amikor piros lett, hogy el fogok csúszni megint, már akkor jégen voltam, nem volt mese, akárhogy próbáltam óvatosan fékezni, nem mentem gyorsan természetesen, de nem volt sansz, megállni meg kellett. Vicces volt látni a többieket, fanyar arccal, ugyanúgy, egymás után hasalni, mint egy burleszkben. Amikor a Vauxhall-hídhoz értem, fellélegeztem, végre ismerős terep, a Victoria, Hyde Park még nagyobb felüdülés, az Edgware Rd pedig tiszta csemege volt, jó kis rutin terep, nincs mitől aggódni, a Church streeti piacon pedig még csak akkor pakoltak ki, a nap sütött, én pedig megérkeztem lassan, 3 eséssel, 0 sérüléssel, és elkezdtem dolgozni 9kor.
(ps: a képen littlehamptoni Perge látható, még ebay-es pózolásban, vele esem, ha kell)


2 megjegyzés:

  1. Wow, micsoda szép bicikli! Van már neve? Mégsem élhet név nélkül...

    VálaszTörlés
  2. :)van hát, read the ps! littlehamptoni Perge, így hívják

    VálaszTörlés