szerda, február 25, 2009

Phoenix House. Dögunalmas emberek.

Második napja olvasgatom a Phoenix House honlapját, jelentéseit, állásait, kb 1 év után !!! először-újra-ez azért fáj. Az előbb tudatosult, hogy most van ebben egy adag megfelelés-szakmát kezdek tanulmányozni-komolyan -, megyek haza, és még nem dolgozom szocmunkásként...: emlékszem, amikor Csubi augusztusban megkérdezte, hogy az vagyok-e má' itt, aszt mondtam, hogy nem, mé'nem? Mitmivanmá'? És tényleg...
Azért azt még mindig tök jó látni itt, hogy az Európai Terápiás Közösségek Szövetségének honlapján ott van a drogambi és Gyuri neve. Mindegy, tervezem a stratégiát, felkészülök, és ha mást nem is (GSCC regisztrációm még nem lévén), kisakkozom velük egy önkéntességet egy időre. Meglepő, hogy Londonban 4 főnixes (most már így írom) hely is van, ebből egy nappali-közösségi ellátó, egy pedig bentlakásos vmi... Rehab csak nem lehet-a belvárosban...kitudja...de ez a kettő közel van a lakásunkhoz, ez dulva. A GSCC regisztrációra meg 16 hetet írnak határidőnek, de sztem meglenne az előbb. Jut eszembe Bence WRS-e is kész, kb egy hét alatt elküldték a kártyáját, az útlevelét rögtön visszakapta és büntit sem fizetett...pedig augusztusban kezdett az Evans-nél...tök jó.
Az elkövetkező napokban sokat fogok dolgozni, azt hiszem, inkább az elkövetkező két hétben, ami nem baj, sőt. Azért vasárnap szeretnék elmenni Attiláékkal bringázni, ha lesz. Fura, hogy most kezdett el izomlázam lenni, pedig december óta biciklizem, nem értem...és fájnak a lábaim esténként, mintha nőnék...:( B. azt mondja, ez jó, nőnek az izmaim....nos a lábammal elégedett vagyok, oda nem kell több, ellenben a kis úszógumik eltűnhetnének, azt jobban értékelném.
És ez megintcsak fáj, de vannak dögunalmas emberek...ez is fura, régen vettem már ilyet észre, vagy nem is tudom, nem emlékszem ilyenre mostanában, persze másnak meg én lehetek dögunalmas. Úgy értem, hogy beszélt hozzám, de nem tudom mit, mindig ugyanazt, nem is emlékszem, de kb ilyen kaja, család, munka, mindig ugyanazokkal a szavakkal, uaazt, uaazon a hangszinen, ami még kellemetlen is, és minél többi infó egy szuszra persze. A hangra kifejezetten érzékeny vagyok, nem birom pl. ha vki üvölt vagy nyávog...(Múltkor az egyik kliensemnél bekapcsolt a tűzriasztó, sütöttem és nem akarta abbahagyani, 3 percenként bekapcsolt, hiába lőttem le, rosszul leplezett mentális sokkot kaptam attól az éles hangtól, aztán fél óra múlva abbahagyta, persze még füst sem volt.)
Egész plofi lett B. haja, egyre jobban vágom már, most lehetett az 5. alkalom, kb, ez most tényleg jó fazon lett: hajnyírógép, olló, fésű-én szolid punkosra vágtam volna, muhahhaha, de ő átmenetet nyírt hozzá, de jó, így is...így jófiúsabb...a lányok, meg mint tudjuk a rosszfiúkat szeretik, szóval nyugodt vagyok.
Áháhá, megjött B. és hozott egy csokor piros tulipánt nekem!:) Organic Passata-s üvegbe tettem....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése