szombat, február 21, 2009

Némi frizbizés...

Akadt ma délután egy kis időnk, és ezt a csodás, napsütéses, tavaszi fél-napot kint kellett tölteni. Én először urbán trippen voltam, és a belváros-Temze-part felé vettem volna az irányt, de végül B. ötlete lett a nyerő, Battersea Park, fagyi, frizbi. Nem dobáltunk vmi sokat, nekem nem is ment, mert meghúzódott pénteken vmi ott belül a jobb felső bicepszemben (ha egyáltalán azt ott bicepsznek hívják), egy kiadós masszás enyhítette, de még mindig nem tökéletes...fagyiztunk, de reggel nem tudtunk kávézni, így én nyűgös voltam, egyébként is vmiért egész nap, aztán meg nagybevásárlás a S.-ben, teák, kávé és még ezer dolog, döglassan tekertem... holnap pedig mindketten dolgozunk. Ezért nem tudunk Attiláékkal tartani (Bence ismerősei) közös bringázásra, ami nagyon kár.... Nekem mindig viszonylag flexibilis az időbeosztásom, és eddig mindig a péntek-szombatot kértem szabadnapra, mert B.-nek is akkor van, de most lehet hogy váltanék szombat-vasárnapra (most épül föl esetleg egy új kliennsel egy rotam, de még nem vagyok benne biztos, jó problémás eset:), egyébként is kellene mindkettőnknek egy kis "szabad" levegő a másiktól, úgy értem szabadidő a másik nélkül. Én is nagyon szeretek egyedül lenni, B. is-és mostanában túl szorosan élünk-najó, nem túl, de nah, szorosan...de olyan kár viszont, ha vasárnapi programban nem tud benne lenni. Annáékkal is beszéltünk vmi közös főzést, de mikorra vajon, köv. vasárnap? Talán...
Jah, sárkányoznék!, már máskor is foglalkoztatott, jó buli...itt meg mindig van szél, ezért nem lehet tollasozni a szabadban (a fsza gyors camdeni frizbimet kétszer is majdnem felküldtük a platánra, a szél is segített, de bénák is voltunk mondjuk), nah, szóval kitaláltuk, hogy mindketten csinálunk 1-1 sárkányt, és megnézzük, h melyikünké a jobb, de én már most tudom, h jelenleg B. helyzeti előnyben van több tekintetben, 1. ő gyerekkorában is csinált, míg én nem, 2. fiú, 3. türelmesebb, mint én, jóval 4. veleszületett érzéke van bármi megjavításához, szét- és összeszereléséhez...úgyhogy én először elkezdek utánajárni a neten, mi a dörgés.
Rohadt nyűgös vagyok, nincs kedvem dolgozni holnap, hisz vasárnap!!!, és Nóri se vette fel nekem a telefont, ez mondjuk nem meglepő-tesó, téged sose lehet elérni, 10-ből egyszer....amúgy örülök, hogy érdekel a haditechnika, meglepő egy lánytól, de vagány, és ha eljössz ide, megnézheted az összes hadtörténeti múzeumot, kiállítást itt, a Belfasttal az élen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése