vasárnap, február 22, 2009

Battersea Power Station


MÁS: még csak ennyi: amikor átmegyek a Vauxhall-hídon, gyakran teszem, akkor jobbomon a London Eye balomon pedig a Battersea Power Station (a London Eye gagyi). Amikor Pimlicoban dolgoztam R.-rel, vagy még előtte a cseh kollegámmal, Martinnal, akkor pedig előttem volt ez az erőmű. Bence, amikor meglátta, odavolt érte, hogy milyen jól néz ki és szuper, én meg majdnem kiröhögtem,hogy necsináldmárugyanmárezvalamifiúsdologlesz. Nos, igaza volt, egyszerűen lenyűgöző!!! Ma a Chelsea Bridgenél voltam, pont előtte mentem el, alig tudtam róla levenni a szemem, egyszerűen nagyon király!!! Hihetetlenül frankón néz ki, le fogom fotózni, addig is teszek ide képet róla, de én jobbat fogok csinálni, 100-szor, ha pontosan előtte állsz, letaglózó, nemtommér...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése