szerda, február 04, 2009

Jah, hogy a napi bosszúság is meglegyen...

Asszem engem diszkriminálnak:), de komolyan...:
Miután a Quay Home Care része bezárt novemberben - de kár!- átirányították alkalmazottjaikat és klienseiket más agencykhez, így kerültem én is a Respect Carehez. Már az elején gondjaim voltak, mindegy, meg kell szokni, itt nem működnek gördülékenyen a dolgok, mint a Quaynél, nadehát... Mégis, 3 hét után sikerült összekülönböznöm a koordinátorral, konkrétan, mert: 1. számonkért, mert Ő félreértett valamit, miközben "3szögben" kommunikált telefonon! az engem leváltó kollégámmal nigériaiul és kikéremmagamnakúgybeszéltvelemtelefonon, 2. amikor szembesítettem egy komoly mulsztásával, amire védekezésként konkrétan h a z u d o t t nekem 3. a felét nem értem annak, amit mond, annyira erős afrikai akcentusa van. Még annyit, hogy az én "főnököm" a barátnője, de annyira nem viseltem el ezt az arcátlanságot -nem érdekelne, ha csipcsup dologról lenne szó, de egy halálosan beteg fiatal nő ügye nem az, nem?, és egyébként is-, hogy tisztáztam a kérdést.... Nos, azóta van minden 2. héten baj a fizummal :D Általában két hetet késik, vagy kevesebb, vagy nincs is...
Mindenki fekete és hatalmas testű itt, egészen más a kommunikáció, viselkedés, blablabla, Aliennek érzem magam, akárhányszor bemegyek az irodába, 4szer került eddig rá sor, kb. Az illető hölggyel már nem tudok mit kezdeni, most már cukkolom, h mindig mondja, de sose hív vissza, ha ígéri, meg sose fizet ki normálisan, mit lehet csinálni, legalább röhögünk rajta. Egy hete volt az utolsó veszekedésünk, de holnapra is érik vmi, mert megint nem fizettek ki, még január közepi dolgokat, ma persze nem volt bent, jellemző...
Martinnal, a volt cseh kollegámmal sokat nevettünk rajtuk, ő is a Quaytől jött, és most velük dolgozik, de ő jobb eset: nem zavarja, hogy még mindig nem kapott payslipet:). Szépen kifut ez a hónap, így is már azt se tudom, kinek mikor mennyiért és hogyan dolgozom, de túl hektikus és megbízhatatlan, és nem jó, az egész..., a sarkamra kell már állnom végre, elkezdeni, amiért kijöttem, csak "szórakozom" most.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése