csütörtök, február 12, 2009

Bence szülinapja-február 10. :)+életem első csokitortája


Izgatott voltam, mert tortát készültem sütni (igen ez a képe, tudom, gagyi, hát mert webcammel készült, szörnyű képminőség, ennél sokkal szebb volt ám, de tökmindegy) Árontól elkértem a hírös csokitorta receptjét, amit még Borival csináltunk az ő szülinapjára A piskótát nem akartam megsütni, gondoltam, majd veszek tortalapot, nah persze, ebben az országban. Szóval sütöttem piskótát, ezért vettem kapcsos tortaformát, meg minden. Aztán meggybefőttet sem találtam, micsoda naivitás, egyszer-kétszer láttam már egyébként, úgyhogy koktélcseresznyét vettem, szép világítós, valószerűtlen színével csak úgy pulzált a torta tetején, egy nagy piros szivet raktam ki belőle, körbe szederrel díszítettem, jah, a krémet is én kevertem ki, nem pudingból főztem, de nem ám, a két tortalap közé pedig epret raktam, és találtam még pici rumot is-alias "töltény," ó, rumaroma...itt nincs olyan, áááá, de vaníliáscukrot találtam a lengyel boltban. Szóval, megcsináltam mindezt (igazi büntetős kalóriaadag) hétfőn, egy napot rejtegettem a nappaliban, mert keddre kellett....aztán kikutattam az öccse számát a telefonjából, és meghívtam a családot egy közös vacsorára...skypon...kicsit kitekert, de hát ez van...és rendeltem gulyás levest a hungariantakeawaytől, és volt vörösbor, meg egy finom tokaji aszú. És füstbe burkoltam a lakást, mert a gyertyák, ezüst és aranyszínűt vettem, éghető festékbe voltak mártva, így lángoltak, mire a konyhából bevittem a nappaliba. Nah, az igazi szülinapi ajándék holnap lenne esedékes, de nem tudom megvalósítani, több okból is, így azt elhalasztom. Aztán meg, végül is, holnap leszünk 5 hónaposak, szerénység nélkül mondhatnám, hogy "én vagyok az ajándékod, hehe, megkaptad, úgykellneked!", de ezt ő szokta emlegeti....:)drága fiú....!

1 megjegyzés: