péntek, február 20, 2009

Malév-márc.26-ápr.11.otthon!!!

Már hihetetlenül várom...ma először tervezgettük B.-vel., hogy akkor ki hol hány napot lesz, mikor együtt blablabla...Azért Malév, mert olcsóbb volt, vicc nem? Olyan jó lesz újra jól megölelgetni a családot, barátokat, hiányoztok, bizony! Szerencse, hogy a szüleim (TI:)! mindig önállóságra neveltek, "így nem oly' nehéz..."
Amikor először mentem haza augusztusban, akkor is repestem, most is az lesz...vagy még jobban!!!
Tervezgetem, hogy mi minden lesz Szegeden, a barátok, a Boszi-szigettől a Mátyás templomig, Dragan, Kárász utca, Dugó tér, a Csészényi:), Drogambi, volt kollégák meglátogatása (ha még mindig kíváncsiak vagytok rám :), én igen!:), a Lapos, Stefánia cukrászda, a TIK ecetera....Aztán persze Tamást megkérdezem, hogy él-e még a biciklim, működik-e, mert az kelleni fog nekem, ha nem, elkunyerálom a Réka Peugeot-ját:D Mit szólsz? Bence először a carbonvázas csúcsgépét akarta lehozni Pestről, de OMG, amit nem támaszt neki semminek, zár le kint, ez teljesen érthető, de Szegedre funkcióra kell, elmenni A ból B be, szóval a fixijét hozza, ami klassz, azzal jöhet mindenhova velem...a JATE-ba, Garabba, hohohohóóóó. Én meg a tesója bicóját fogom használni Pesten....
Anyácska szülinapján jövünk haza pont, wtf? haza? szóval vissza Londonba..., ami kár, de így tudtuk megoldani. Nóri írt vmi ilyesmit tegnapelőtt, hogy már csak 37 nap, tehát már annál is kevesebb...

2 megjegyzés:

  1. Jajj de nagyon várlak már! Biciklit megoldjuk, nyugi. Írd meg, ha van már terv, hogy mikor merre mozogtok!

    VálaszTörlés